Goeiemorgen! Deze twee mooie foto's heb ik vrijdag gemaakt op weg naar school. Het is heel vaak zo dat er van die mist boven dat grasveldje is, eigenlijk is dat sowieso ieder jaar, maar het blijft bijzonder om te zien.
Vandaag maar aan het huiswerk... Gisteren heb ik er helemaal niks aan gedaan want eerst ging ik paardrijden en toen gingen mijn moeder en ik shoppen (jasje voor haar, en deo enzo) en toen was het al pikdonker en had ik geen zin meer om op mijn kamer huiswerk te maken, maar gelukkig is het niet veel.
Paardrijden was trouwens erg leuk, ik reed op Sinclair, een groot bont paard, een ruin. Ik rijd hem al heel lang, maar steeds met tussenpozen. Dan moet ik bijvoorbeeld van Barbara (mijn lesgeefster) iets nieuws proberen. Na een tijdje kom ik eigenlijk altijd terug bij Sinclair. Ik kan volgende week wel een foto van hem maken :)
Nu eerst lekker ontbijten, dan dus aan het huiswerk..

Doei!



Leave a Reply.

    Welkom!

    Leuk dat je een kijkje komt nemen op ManillaVanilla. Ik schrijf over mijn alledaagse leven en over de dingen die ik leuk vind. Wil je meer over mij weten? Kijk dan op de pagina 'About'. Veel plezier met lezen! (en ik zou het natuurlijk leuk vinden als je een berichtje achterliet ;) )

    Archives

    November 2013

    Categories

    Alles