Foto
Vanochtend had ik het eerste uur eigenlijk vrij, maar ik ben toch vroeg de deur uit gegaan, want mijn vriendin (die op een andere school zit) had ook toevallig het eerste vrij en zij is vandaag jarig en dus leek het ons wel leuk om af te spreken zodat we haar verjaardag een klein beetje konden vieren. (Dat was eigenlijk een te lange zin.) Toen ik over het viaduct van de ringweg fietste zag ik een knalrozerode lucht, dus snel even een fotootje van gemaakt. Maarja, de uitdrukking luidt niet voor niets: morgenrood regen in de sloot, dus vanmiddag kon ik lekker in de (mot)regen naar huis. Op school gaf ik mijn vriendin mijn zelfgemaakte cadeautje: Lemon Sugar Hand Scrub :) Dat heb ik van dit filmpje van cutepolish: http://www.youtube.com/watch?v=6phnnzno8m4 . Ik heb er nog etherische olie aan toegevoegd, omdat het me te veel naar olijfolie rook. Ik heb stiekem een klein beetje uit het potje gehaald en het geprobeerd, want het was de eerste keer dat ik dit maakte. Het werkt erg fijn en mijn handen zijn superzacht nu :) Vanavond weer Expeditie Robinson kijken, zin in :)

Doei!

PS: Ik weet echt nooit hoe ik een blogbericht af moet sluiten eigenlijk, oh trouwens, de foto's zijn beide gemaakt met mijn mobiel (Samsung Galaxy S2), voor degenen die zich dat afvragen ;)




Leave a Reply.

    Welkom!

    Leuk dat je een kijkje komt nemen op ManillaVanilla. Ik schrijf over mijn alledaagse leven en over de dingen die ik leuk vind. Wil je meer over mij weten? Kijk dan op de pagina 'About'. Veel plezier met lezen! (en ik zou het natuurlijk leuk vinden als je een berichtje achterliet ;) )

    Archives

    November 2013

    Categories

    Alles