Koud

11/22/2013

0 Comments

 
Koud vanochtend, maar gisteren was het erger. Gisteren was het -2 graden hier, en ik wist meteen dat ik wind tegen had, omdat ik de zoetige tabaksgeur van de tabaksfabriek vlakbij school al vaag kon ruiken. Maar verder vind ik fietsen 's ochtends wel fijn, ben je meteen wakker ;)
Ik heb alvast even foto's gemaakt van mijn nagellakjes, daar ga ik ook even iets over schrijven hier. Nagellak is leeeeukkk :D
Vanavond gaan we uit eten in mijn favoriete restaurant: Rue de la Gare in Emmen (http://www.ruedelagare.nl/). Het is een erg gezellig bruin eetcafé en, niet onbelangrijk, het eten is er erg lekker :P
Nu maar eerst spullen pakken en op naar Emmen.
Doei!

PS: Korte stukjes zijn ook niet altijd erg (al denk ik altijd van wel)




Leave a Reply.

    Welkom!

    Leuk dat je een kijkje komt nemen op ManillaVanilla. Ik schrijf over mijn alledaagse leven en over de dingen die ik leuk vind. Wil je meer over mij weten? Kijk dan op de pagina 'About'. Veel plezier met lezen! (en ik zou het natuurlijk leuk vinden als je een berichtje achterliet ;) )

    Archives

    November 2013

    Categories

    Alles